Faʻafefea ona filifili se manogi mo faʻamasaniga?

Faʻafefea ona filifili se manogi mo faʻamasaniga?

I le taimi o le aso, pe faʻapitoa pe faʻapitoa lava oe, e taua le faʻaalia o se moni foliga, e tusa ai ma lou moni tagata. Afai e filifilia lelei, o lou manogi o le a toe faʻalogologo i ou uiga, ma mafai ona tuʻuina se lagona tumau i lau tafaoga faamasani, o le a le manatuaina naʻo oe, ae faʻapea foi lou olfactory faʻailoga. 
Filifilia o se mea manogi o le filifilia o lou lagona o manogi. E mafai ona faʻaalia le tele o mea e uiga ia te oe. A e tafao faamasani, e tatau ona e filifilia se mea manogi e fetaui ma ou uiga ma faʻafiafiaina ai oe.

Nei o ni fautuaga mo le filifilia o le atoatoa manogi mo tafaoga faamasani.

1. Filifili se mea manogi e atagia ai lou tagata moni.

Perfume, pe a filifilia saʻo, o le a toe lagonaina ai ou uiga. E le gata ina manatua oe e lau tafaoga. Ma ou olfactory uiga. Ma filifili se mea manogi e atagia ai lou tagata moni.

2. Filifili se mea manogi e te maua ai lagona malosi.

O se mea manogi e atagia mai ai lou tagata moni o se mea manogi e te maua ai lagona malosi ma lelei.

O se mea manogi e mafai ona aumaia le fiafia i se tagata e mafai ona faʻalauteleina ai le talitonuina o ia lava, o le sili sili ona malosi o faʻaosoosoga.

3. Aʻoaʻo e uiga i lou tofi olfactory.

O le a le ituaiga o lagona manogi mafai ona aumaia ia te oe faʻamoemoeina i lou lagona o le manogi tofi. Lou measina olfactory na fausia mai lava i lou matua tausaga, fai ma sui uma manogi, manogi ma tofo e te vaʻaia i lou olaga, ma fesoʻotaʻi ma matagofie manatuaina. Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona faʻamanatu atu ia te oe lou alofa mo se tamamatua na te alofa ia te oe ma ave oe i lana togalaau e moa le vao poʻo piki ni fualaʻau. I lenei tulaga, o le manogi lanumeamata e ono avea ma au manogi e te fiafia i ai.

4. Faʻataʻitaʻi au mea manogi aʻo leʻi oʻo i le aso.

E taua la ona faʻaalu se taimi e suʻesuʻe lelei ai au mea manogi aʻo leʻi faia se aso. Oe mafai, mo se faʻataʻitaʻiga, faataʻitaʻi ni manogi eseʻese lua pe tolu i luga o lou paʻu, ma savali laititi ae e te leʻi filifili. Faʻapea foi, manatua e fesili mo faʻataʻitaʻiga, ina ia mafai ona faʻaalia le manogi i le po. Afai e te maua ai se lagona fiafia i le taeao e sosoʻo ai, ma e te mauaina faʻamalo, atonu o lona uiga o le manogi talafeagai mo oe. 

Lenei ua e mauaina se manogi e mafai ona atagia mai ai le moni oe lava, avatu ia oe le mautinoa ma avatu ia oe malosi ma lelei lagona, e taua le tofotofoina le manogi mo le tele o itula i luga o le paʻu i luma o le aso. Manatua, o le manogi o le a gaosia ai se alchemy tulaga ese i luga o lou paʻu, o lea e le mafai ai ona vaʻai muamua i le auala o le a suia ai le manogi.

O le taimi lava e te mulimuli ai i nei laʻasaga, o le manogi e te filifilia o le a avea ma sili sili ona paʻaga i tafaoga faamasani.

peitu-

 


Taimi Post: Ape-15-2021