Le filifiliga o mea manogi mo fafine

Filifili pe o le a le ituaiga o mea manogi, ae faʻamoemoe foi i le ituaiga o siʻosiʻomaga ma taimi.

Filifili le mea manogi saʻo, o se malamalama aʻiaʻi, tatou vaʻai pe faʻafefea ona atamai ona filifili le mea manogi e fetaui ma ia lava.

469875263443697708

1. Filifili e tusa ma le taimi manogi o le manogi.

Afai e te manaʻomia e galue mo le le itiiti ifo ma le lima itula, mo se faʻataʻitaʻiga i se pati, o lau ato o le a laʻititi e uu se lapoʻa fagusausau. I lenei taimi, e tatau ona e filifilia le manogi e umi se taimi.

2. Filifili e tusa ma lau mea manogi e te fiafia iai, pei ole fugalaʻau poʻo fualaʻau, ma isi.

O nisi tagata manogi mauoa fugalaʻau ma laʻau tofo, mafai gaosia giddy mataʻutia.

Malamalama, fualaʻau suamalie e sili mo oe.

3. Filifili e tusa ma lau oe lava sitaili, aua le mulimuli tauaso.

Atonu i se tasi aso fai mai se uo faigaluega e fiafia ia Chanel, o le isi aso fai mai le isi uo e fiafia ia Guerlain, ae o le isi aso fai mai le isi uo e fiafia ia Lancome. Atonu e te mafaufau, ia, talu ai na latou fai mai uma ioe, o le a ou aveina se tasi o latou. Lenei o le faʻaosofia lagona faʻaosofia, tatau ona tatou mafaufau lelei e mafaufau manino, e tusa ai ma le tofo, umi ma isi e alu i le fata, o se faʻataʻitaʻiga, poto masani e faʻatau mulimuli ane.

4. Aua le tuliina ituaiga.

Perfume ua na o se auupega tatou te faʻaaogaina e faʻaleleia atili ai la matou lava aulelei, na o le faia o se teuteuga matafaioi. Ma, aua neʻi e manatu o le sili atu lauiloa ituaiga o, o le tele o loʻu maua lelei tofo. Leai, afai e te mafaia ona faʻanofoina e tagata lou manogi masani ma mafaufau o se igoa igoa, e aoga moni lava i le faʻamoemoe o mea manogi. Maua moni maua le manogi e te fiafia i ai, o le manogi e matua atagia mai ai lou sitaili.

5. Taumafai e faʻasaʻo se tasi pe lua faʻailoga.

Afai e i ai sou fickle uiga, oe ono fiafia i se tasi manogi o jasmine, le isi o le rosa, ma le isi o moli. O le mea moni, o le averesi tagata o loʻo i ai se matua mautu uiga, o lea saili se manogi e fetaui ma oe ma faia ia oe lava ituaiga. Masalo e manatua pea oe e se tasi ma le manogi na e manogi.

6. Le faʻataʻitaʻiga ole tapulima.

A faʻatau mai mea manogi, e faʻataʻitaʻi muamua. E te alu i le fata, filifili lau manogi e te fiafia iai, tuʻu i lou taumatau agavale ma taumatau, sogisogi, ona e alu lea e faʻatau. A e alu i le afa iina, faʻaloaloa lou tapulima, sosogi, ma faaauau. A uma ona faʻatau, toe sogisogi. O le ae iloa le tasi e te fiafia i ai.

Aisea e mafai ai ona ou filifilia naʻo le lua? Aua e tele naua ituaiga, faigofie ona palu.

Aisea faʻatolu? Aua o le tofo o mea manogi e mafai ona vaevaeina masani i luma o le tofo, i le tofo, pe a uma le tofo. Faʻamoemoeina i le faʻamamaina o le 'ava malosi, o le mea manogi i totonu o le a faʻaletonu i laʻasaga.

Aisea i luga o le tapulima? Talu ai o le tapulima faamalositino e lapoʻa, faigofie e tuu le ava malosi volatilize i se taimi vave e mafai ai, oe mafai ona i ai i se puʻupuʻu vaitaimi o taimi, sosogi le manogi o le tolu laʻasaga.

7. Sauni ni tamaʻi fagu manogi.

E masani lava ona maua mai fagu manogi i fagu faʻataʻitaʻi, o tamaʻi fagu. E mafai ona e fesili ile failautusi kesi mo nai fagu. Mo na taimi e mafai ai ona na o le aveina o se tamai ato i se pati, teu se tasi ma spray i luga pe a manaʻomia.

8. Fana i soʻo se taimi.

E te alofa i lenei mea manogi, ae e naʻo le itula le umi. O le a lau mea o fai? Tauave ma oe, afai e vaivai le tofo, o le a sausauina i ni nai taimi.

9. Fai naʻo le tasi mea manogi i le aso.

Aua le faʻafefiloi mea manogi; e faigata ona vaai faalemafaufau pe o le a o latou manogi pe a latou fefiloi.

10. Aveʻese le manogi leaga.

Ae e te leʻi tuʻuina le manogi, fufulu lelei oe ma aua le manogi leaga, ae maise lava i lalo o lima.

Aua le faʻatagaina lou tino manogi e faʻateleina lou manogi, ma aua le faʻatauaina au manogi manogi lou tino manogi. E le ona o lou manogi leaga o lea e te manaʻomia e ufiufi i luga ma suauʻu manogi.

 


Taimi Post: Jun-21-2021